فیشیال رشت به صورت تخصصی

فیشیال رشت

فیشیال رشت یکی از روش های مراقبت از پوست است که به صورت تخصصی در کلینیک دکتر یوسف زاد انجام می شود.

پوست وسیع ترین عضو بدن ما است که زیبایی ما را تعیین می کند. پوست آسیب دیده و پر جوش. نه تنها زیبایی شما را از بین می برد بلکه اعتماد به نفس شما را هم میگیرد. و باعث می شود حس خوبی نسبت به خودتان نداشته باشید.

از آنجایی که خیلی از ماها در محیط هایی با هوای الوده زندگی میکنیم پوستمان به شدت در معرض آسیب است. وگاهی اوقات هم به علت بی توجهی مثل نشستن آرایش از پوست، استفاه نکردن از ضد آفتاب و…سلامت و شادابی پوست را از دست می دهیم. بنابراین پاکسازی پوست از موارد ضروری است که می بایست هر چند وقت یکبار به صورت جدی در برنامه ی خود قرار دهیم.

یک روش فوق العاده برای رفع مشکلات پوست فیشیال صورت است که در این مقاله به صورت کامل به آن خواهیم پرداخت.

فیشیال رشت و تمام آنچه که باید بدانید!

به مجموعه ای از فعالیت ها و روش هایی که بر روی پوست افراد اعمال می شود تا پوست درمان شود؛ فیشیال می گویند.

خیلی از افراد به روش های خانگی برای پاکسازی پوست اعتقاد دارند اما اکثرا بعد از مدتی متوجه می شوند نتیجه دلخواه را نمی توانند دریافت کنند.

خیلی از مشکلات پوستی ما بنیادی هستند و نیاز است که از ریشه برای برطرف کردن آن ها اقدام شود.

نکته دیگری هم که بسیار حائز اهمیت است تشخیص نوع پوست شماست، خیلی از ماسک ها یا محصولات خانگی که ما استفاده می کنیم ممکن است یرای پوست شما جواب ندهد یا اصلا متناسب با پوست شما نباشد.

فیشیال رشت در کلینیک دکتر یوسف زاد با توجه به نوع پوست شما انجام می شود تا بتوانید نتیجه کامل را دریافت کنید و سلامتی را به پوستتان بازگردانید.

سه رکن فیشیال

  • پاکسازی
  • لایه برداری
  • آبرسانی

مراحل پاکسازی شما معمولا با یک ماسک مخصوص آغاز می شود و معمولا یک ساعت به طول می انجامد. در این یک ساعت سلول های مرده از روی پوست شما برداشته می شوند و پوست سلامت خود را بازمیابد.

در مراحل بعدی تغذیه پوست انجام می شود. این کار باعث می شود پوست شما کلاژنسازی انجام داده و جوانسازی هم بشود. در طی انجام عمل ماساژ پوست هم انجام می شود که به تغذیه پوست کمک می کند.

انواع اصلی انجام facial skin

  • درمان پوست یا پاکسازی کامل و حرفه ای پوست
  • های‌فرکوئنسی که برای ضد عفونی و افزایش گردش خون انجام می شود. در این مرحله الکترود شیشه ای به پوست میتابانند.
  • هیدرودرمی که مخصوص آبرسانی و اکسیژن رسانی به پوست است و باعث تقویت سلول های پوست می شود.
  • رولر درما فشیال، در این مرحله کلاژن سازی برای پوست انجام می شود.

 

مراحل فیشیال رشت به چه صورت است؟

 

  1. پاکسازی

    در این مرحله ابتدا با پاک کننده، پوست شما را ماساژ می دهند تا هرگونه آلودگی باقی مانده از مواد آرایشی و غیره از پوست شما زدوده شود. سپس پوست شما را با آب گرم و اسفنج یا پد و پنبه پاک کننده می شویند تا کاملا پاکسازی شود.

    پس از آن که صورت شما را خشک کردند؛ پزشک بررسی می کند تا تشخیص دهد در مراحل بعدی می بایست از چه  نوع ماسک و روش هایی برای پوست شما استفاده کند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

  2. لایه برداری

 

در این مرحله ممکن است با توجه به موارد استفاده از اسکراب یا لایه بردار برای از بین بردن سلول های مرده استفاده کنند. و یا از بخار برای رفع منافذ  استفاده نمایند.

3.استخراج

در این مرحله پزشک با ابزار فلزی مخصوص الودگی های منافذ پوست را خارج می کند. چربی و یا پوشانده شدن منافذ پوست می تواند موجب بروز جوش سرسیاه شود.

    4.ماساژ

در این بخش هم ماساژ انجام می شود تا غدد تحریک شده و گردش خون بهبود یابد.

5. ماسک

پس از طی این موارد از ماسک های مختلف با توجه به نیاز شما استفاده می شود تا چربی پوست درمان شود و آب رسانی انجام شود. این ماسک می تواند بر پایه رس باشد.

در آخر هم سرم،مرطوب کنند و ضد آفتاب برای پوست استفاده می شود تا مراقبت های پوستی تکمیل گردد.

 

مراقبت های بعد از فیشیال

بعد از درمان تا ۴۸ ساعت زیر نور افتاب نروید و تا سه روز از ماسک های لایه بردار و… استفاده نکنید. پوست خود را دستکاری نکنید و ورزش سنگین و فعالیت های بدنی سخت انجام ندهید.

تا ۷۲ ساعت هم از تونر مواد ارایشی سنگین، لیزر و.. استفاده نکنید. در محیط های گرم نمانید و از فعالیت هایی که موجب تعریق پوست می شود هم خودداری کنید.

بیشتر مراجعین فیشیال ممکن است افرادی باشند که از جوش و مشکلات پوستی شدید رنج می برند اکثرا هم زیر ۲۰ سال هستند اما توصیه می شود قبل از بیست سال از روش های مرسوم خانگی استفاده کنید و درمان به این شکل را به سن های بالاتر موکول کنید.

 

فواید فیشیال رشت چیست؟

  • پوست شما درخشندگی خود را باز میابد.
  • سفت می شود و لیفتینگ رخ میدهد.
  • از آلودگی ها پاک می شود و به صورت عمقی پاکسازی می شود.
  • پوستتان صاف و یک دست می شود.
  • سیاهی و تیرگی های پوست از بین می رود
  • با فیشیال رشت تیرگی دور چشم درمان می شود.
  • آکنه و جوش ها کمتر می شود.
  • خشکی درمان خواهد شد.
  • چین و چروک ها کم تر می شوند.
  • گردش خون تقویت می شود و خون رسانی بهتر انجام می شود.
  • جوش های سر سفید و سر سیاه رفع می شوند.

 

حرف آخر

در این مقاله از وبسایت دکتر یوسف زاد به فیشیال رشت پرداختیم. فیشیال در سه رکن اصلی پاکسازی، لایه برداری، درمان انجام میشود. هدف از فیشیال رفع مشکلات پوستی و بازگرداندن روشنایی و شفافیت به پوست است.

در این روش با استفاده از ماساژ و ماسک و کرم های مختلف از پوست شما مراقبت انجام می شود. سعی کنید برای انجام کارهای زیبایی به مراکز معتبر و تخصصی در رشت مراجعه کنید تا خدایی نکرده با عوارض مواجه نشوید.

از اینکه تا اینجای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *